Forum www.75th.fora.pl Strona G│ˇwna
Autor WiadomoŠ
<    Umundurowanie   ~   Fanka
Juukla
PostWys│any: Czw 21:50, 10 Kwi 2014 



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 671
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland


ja tak samo jak Ime...prywatnie do lekarza a operacja na NFZ,nie sta─ç mnie cho─ç najgorzej nie zarabiam .No a od czego oni s─ů w panstwowych szpitalach???┼╝eby ┼║le operacje robi─ç??nie kumam
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcialabym poznac wasza opinie w kwestii gdzie mozna poznac fajnego, inteligentnego mezczyzne.
[link widoczny dla zalogowanych]
uzupe┼énianie, w zalezno┼Ťci od tego czy trzeba doklejac jakies z┼éamane tipsy, ale samo uzupe┼énianie ok.
Waga si─Ö stabilizuje.
Posz┼éam do dobrego fryzjera i mi┼éa Pani oznajmi┼éa mi ┼╝e mo┼╝na zafarbowa─ç w┼éosy kremem rozja┼Ťniaj─ůcym Farkou (tym od jedwabiu).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [url=http://del.icio.us/BrunoIsaac/chevrolet ]http://del.icio.us/BrunoIsaac/chevrolet [/url] [link widoczny dla zalogowanych] http://del.icio.us/WareingJevon/buick http://del.icio.us/MccuneDestin/daewoo [url]http://del.icio.us/MorrisMalchow/fiat [/url] [url]http://del.icio.us/BurghardtJovany/peugeot [/url] [url]http://del.icio.us/GallegosKory/ford [/url] [url=http://del.icio.us/DouseBrandan/chrysler ]http://del.icio.us/DouseBrandan/chrysler [/url] [url]http://del.icio.us/WareingJevon/peugeot [/url] c61249c8db5f36b293bdba0a93ddf6f4 [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po tym co napisano o lekarce z sharleja, wiem ze ja napewno tam nie p├│jde. [link widoczny dla zalogowanych] mam pytanie nie jestem profesjonalna kosmetyczka zakladam tylko sobie w domu paznokcie zelowe i mam takie pytanie i mam nadzieje ze pomozecie mi....
oszcz─Ödna --> jak to robisz 4 serie? ps.gdyby co,pytaj jeszcze. moje zeby sa bielsze, odrobinke, ale s─ů. Nie przera┼╝a mnie pobyt w pa┼ästwowym szpitalu. Ta na udzie ma oko┼éo 5 cm ┼Ťrednicy na czole ok 3cm. [link widoczny dla zalogowanych]
ta 3 dniowke to wyniki tez beda dobre typie, s─ů ┼éadne i tyle, takie zwyk┼ée sympatyczne dziewczyny.. mi┼éo jest po wielu latach sp─Ödzonych w szpitalu patrze─ç na tych wszystkich plastyk├│w w telewizji - wyst─Öpuj─ůcych jako wykwalifikowani specjali┼Ťci, je┼Ťli w pami─Öci ma si─Ö przed oczami ich obraz, kiedy to obrywali od prof. Szybki do┼Ť─ç by┼é i zwia┼é na pod┼éog─Ö, wtedy kapciem ju┼╝ z ┼é├│┼╝ka pr├│bowa┼éam go dobi─ç ale skubanego ci─Ö┼╝ko by┼éo zabi─ç dopiero za kt├│rym┼Ť podej┼Ťciem go wyko┼äczy┼éam. przecie┼╝ o tym marzysz zeby w ko┼äcu waga wskaza┼éa t─ů magiczn─ů dwucyfrow─ů liczbe Gdyby┼Ť chcia┼éa wszystko to zrobi─ç w domu nie wysz┼éoby wiele taniej (ja nie mam np. to taka do┼Ť─ç studencka wersja -
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie!Tez mam orbitrek od 8 miesięcy, ale intensywnie zaczęłam ćwiczyć od 2 tygodni, czy schudłam?
przecie┼╝ mam komplecik...
[link widoczny dla zalogowanych]
ja w zasadzie zdecydowa┼éam si─Ö na t─ů operacj─Ö ,bo wiesz, nie chc─Ö sie juz wi─Öcej zastanawia─ç , czy juz z tego zrobi┼é sie rak , czy nie.Guz ma w┼éa┼Ťciwo┼Ťci metaplastyczne , czyli sk┼éonno┼Ťci do przetwarzania si─Ö .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

polecam
[link widoczny dla zalogowanych]
Myje sobie i myje a tu na ┼Ťcianie taki wielki czarny paj─ůk...
[link widoczny dla zalogowanych]
To by┼éo dla mnie i jest najtrudniejsze, pierwsze miesi─ůce to chyba ka┼╝ad─ů noc nie spa┼éam a odsypia┼éam w dzie┼ä, tak to ju┼╝ bywa, ze w nocy ca┼ée cia┼éo si─Ö jakby rozlu┼║nia, zmienia si─Ö temperatura cia┼éa co daje nam lepsze odczucia je┼Ťli chodzi o b├│l, do tego dochodzi pr├│ba znaleznienia dogodnej pozycji, w moim przypadku mog┼éam spa─ç tlyko i wy┼é─ůcznie na plecach, zero boczk├│w i tym bardziej nie na brzuszku, czego nie mog┼éam przebole─ç bo moja ulubiona pozycja to na brzuszku..
A mo┼╝e wybrac si─Ö do P/ Moniki z Cleopatry, rzeczywi┼Ťcie jest taka genialna??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Twarz ma ca┼ékiem w porz─ůdku ale cia┼éo do bani.
to on wykonuje cc..kolejn─ů wizyt─Ö mam tez um├│wiona do niego wcze┼Ťniej cia┼╝─Ö prowadzi┼éam w Gd.

Niedawno byłam u lekarza z małym i przy okazji mierzenia jego poprosiłam o zmierzenie mnie. [link widoczny dla zalogowanych] Ten zarzut uwazalam za dziwny, bo po pierwsze nigdy tak nie twierdzilam, a po drugie - forumowiczki zarzucaly mi wlasnie to, ze BEZPODSTAWNIE MIESZAM GO DO PARTANINY PROF.
Zacz─Ö┼éam czyta─ç medyczne kni┼╝ki i co si─Ö okaza┼éo?!!!! Witaka nie przemuj sie markerem.Ja mia┼éam 313. Hejka Czy kr├│tsze ni┼╝ 10-dniowa g┼éod├│wka, czyli 1-3-dniowe g┼éod├│wki maj─ů sens? A piersi jakie ma ladne Nie pogardzilabym takim wygladem [link widoczny dla zalogowanych]
laska w glanach te┼╝ mo┼╝e by─ç zadbana. Teraz wiem,┼╝e facet je┼Ťli kocha to dla niego najwa┼╝niejsze jest to abym ja by┼éa szcz─Ö┼Ťliwa.. Jego informacja troche mnie zdziwila, bo kilka lat wczesniej wrozka powiedziala mi, ze najpierw urodze corke. Zreszt─ů info dla wszystkich: Czu┼éam si─Ö okropnie upokorzona, gdy┼╝ rodzinny nie chcia┼é mi da─ç na nie skierowania. Zatem zdecydowa┼éam sie na Pani─ů dr Ma┼égorzat─Ö Kossut- ma ca┼ékiem niezle opinie i ceny, ogrom cefryfikat├│w i ┼éadne efekty swojej pracy na swojej stronie. witaj !
igg (+) 255
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Generalnie jestem cała w stersie....
[link widoczny dla zalogowanych]
zgadzam si─Ö co do do┼Ťwiadcze┼ä z nauk─ů fryzjerstwa....tez pracowa┼éam w r├│znych salonach za darmo bo ani kurs ani dwuletnie technikum policealne niczego mnie nie nauczy┼éo...obecnie 7 rok jestem fryzjerem i ucz─Ö w technikum fryzjerskim praktyki. Wczesniej nie bralam udzialu w zadnych kursach przygotowujacych, bo w szkole bardzo intensywnie sie uczylismy, no i mialam tez prywatne korki.
oczy mam niebieskie,a cere bede miec ciemniejsza raczej,bo to w lecie bedzie,wiec napewno mi sie buzka opali.
Moj ostasni hit to szampon EKS-surgivamarine-do wlosów typowo kręconych i kędzierzawych-super zapach i działanie do tego odżywka bez spłukiwania taj samej seri-a uwazam ze takie sa najlepsze bo masaczki sa dobre powiedzmy raz na tydzień...
Czytaj─ůc Bibli─Ö nigdy to do mnie tak do ko┼äca nie trafia┼éo, tzn.
Wiecie, dieta, oczyszczanie organizmu, ─çwiczenia, to wszystko jest bardzo wa┼╝ne, ale gdy kto┼Ť naprawd─Ö si─Ö stara, a efekt├│w dalej nie wida─ç, to znaczy, ┼╝e problem mo┼╝e le┼╝e─ç gdzie indziej.
o fuj on jest ┼╝ydem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam nadziej─Ö, ┼╝e bed─ů efekty (no bo lato nadchodzi b. [link widoczny dla zalogowanych] Blankaa2- koniecznie napisz co z tym masazem zaintrygowa┼éa┼Ť mnie
Bo zrodlem podniecenia ma byc partner/malzonek a nie 'ruchanie na ekranie. niby 41 najwieksze, ale wczoraj na swoja stope (normalnie 40-41) zalozylam 39. Zapraszam ch─Ötne mamy. zaj**iste sa te spodnie moim zdaniem 1.Leczenie zachowawcze - przy objawach ograniczaj─ůcych sie jedynie do okresowego dretwienia i mrowienia palc├│w zw┼éaszcza po wysi┼éku, stosujemy ortezy nadgarstka, leki p/zapalne, odpoczynek , oraz Vit B6 - nie potwierdzono skuteczno┼Ťci w badaniach klinicznych. [link widoczny dla zalogowanych]
hej, Rolliza a ja pije kawe dzbanami!!!! Ten nie tylko zwi─Öksza apetyt, ale tak┼╝e jest odpowiedzialny za gromadzenie t┼éuszczu szczeg├│lnie w omentum, czyli sieci t┼éuszczu o kszta┼écie welonu, kt├│ra znajduje si─Ö mi─Ödzy mi─Ö┼Ťniami brzucha i pokrywa narz─ůdy wewn─Ötrzne. PODSTAWOWA SPRAWA - NIGDY NIE CZESZCIE KRECONYCH WLOSOW NA SUCHO, NIGDY!! masz minut─Ö na napisanie wszystkich zastosowa┼ä spinacza, jakie wpadn─ů Ci do g┼éowy (nie wymy┼Ťlajcie za du┼╝o skomplikowanych...) PIASKOWANIE Z─śB├ôW Jest to usuwanie drobin kamienia naz─Öbnego i osad├│w znajduj─ůcych si─Ö na powierzchni z─Öb├│w, powsta┼éych po kawie, herbacie, papierosach... Biore pigu┼éki ale zrobilam dluzsza przerwe o jeden dzien miedzy opakowaniami ( poprostu pomylily mi sie dni tygodnia) i 4 dnia brania tych pigulek wspolzylismy z moim chlopakiem. Moze w P┼éocku cos ciekawego jest????Albo w okolicach?????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a w jakiej firmie robiłas kups tipsów?
Ja moze nie bede pisala o najlepszych i najgorszych salonach, bo mieszkam w malej miescinie gdzie sa moze takie ze 2 wiec nie ma po co pisac
[link widoczny dla zalogowanych]

tu na pisemnym byl taki temat do opisania,ze nie wiedzialam co po polsku napisac,ale cos potem cokolwiek pisalam, aby cos bylo i zdalam
[link widoczny dla zalogowanych]
wi─ů┼╝e ze mna swoja przyszlosc... Jad┼éam s┼éodyczne i wszystko inne.
piszcie na forum albo do mnie na maila edudzin@gmail.com
[link widoczny dla zalogowanych]
Janowskiego synek ma na imi─Ö Pastet
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a kto jest jej za┼éo┼╝ycielem - morderca, szubrownik i pedofil w jednej osobie - kto zaprzeczy ???? [link widoczny dla zalogowanych] BARDZO DZI─śKUJ─ś GOLI 23 ZA OPIS OPERACJI.Ja wybieram si─Ö 2 grudnia do szpitala na operacj─Ö i te┼╝ mam stracha,ale teraz chocia┼╝ wiem jak to wygl─ůda.Pozdrwiam i ┼╝ycz─Ö zdr├│wka.
a oni z Maryska tak graj─ů ze rzygac sie chce , tacy mili dobrzy bleeee, a w nowej fryzurce Maryska wyglada jak myszka miki !! Robi┼éam na szcz─Ö┼Ťcie tylko w cz─Ö┼Ťci chrz─Östnej 6 lat temu i - niestety - musz─Ö robi─ç poprawk─Ö, bo mam zapadni─Öt─ů zupe┼énie praw─ů stron─Ö Wyglada to tak, ze cze┼Ť─ç kostna jest szeroka, a potem urwana linia nosa i wyci─Öta zupe┼énie chrz─ůstka - jak u Jacksona. Uni- nie wiem dok┼éadnie ale s┼éysza┼éam, ┼╝e parlodel to dok┼éadnie odpowiednik bromergonu- tyle tylko, ┼╝e odpowiednio dro┼╝szy. Lekarz przepisal mi FURAGINUM tylko ze jak przeczyta┼éa ulotke to mnie zdziwi┼éo co tam pisze, a mianowicie ze leku nie nale┼╝y stosowa─ç w I trymestrze ci─ů┼╝y. ja mialam i zel na naturalne, zel na tipsie , akryl na formie i polecam AKRYLOWE. [link widoczny dla zalogowanych]
Zgodzi┼éem si─Ö ale powiedzia┼éem ┼╝e ┼éby pourywam jak znowu b─Öd─Ö musia┼é znosi─ç histeri─Ö. Bu┼égaria - 36 pkt. jedna od kolon az po stope cala a druga na drugiej noce tylko na lydce. Czyta┼éam o tym waciku kt├│ry mam w┼éo┼╝yc pod paznokie─ç. W niekt├│rych podrz─Ödnych szko┼éach wy┼╝szych to niestety fakt ... Przed paru laty w mieszkaniu moich rodzicow zaczely tez wylazic z jakichs katow te bestie. W tej chwili nie mam mo┼╝liwo┼Ťci szczeg├│┼éowo przeanalizowa─ç Waszych przypadk├│w ale wg mojej wst─Öpnej oceny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Myslalam, ze po porodzie, jak bede miala luzniejsza pochwe seks sie wydluzy z wiadomych wzgledow.
[link widoczny dla zalogowanych]
W Polsce jest kilka sklep├│w kt├│re oferuj─ů takie buty ale sa bardzo dogie za zwyk┼ée czu┼éenka trzba zalacic ok 300 z┼é a u┼╝ego wyboru nie ma, nie mo┼╝na sobie wybiera─ç tak w fasonach i kolorach jak moga ludzie o normolnym rozmiarze stopy.
Błagam o pomoc
Mam znajom─ů fryzjerk─Ö, kt├│ra powiedzia┼éa mi, ┼╝e jest jaki┼Ť nowy spos├│b na zdj─Öcie czarnej farby bez zniszczenia w┼éos├│w.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum www.75th.fora.pl Strona G│ˇwna  ~  Umundurowanie

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach