Forum www.75th.fora.pl Strona G│ˇwna
Autor WiadomoŠ
<    Umundurowanie   ~   24)Love Parade loveparade Berlin 2006
Juukla
PostWys│any: Czw 22:54, 10 Kwi 2014 



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 671
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland


zero?
[link widoczny dla zalogowanych]
a co do samopoczucia, oj tak czulam sie paaaaaaaaaskudnie Pozdrowionka i powodzenia na placu boju!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zdarza mi si─Ö trafi─ç na co┼Ť dobrego jako┼Ťciowo w vero modzie
Ja jestem na 10 dniu i trac─Ö motywacj─Ö..
Dobra opieka, łazienka w pokoju.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zarty sie juz skonczyly w koncu wiosna juz tuz tuz hehe [link widoczny dla zalogowanych] Operowa┼é Pani─ů inny chirurg z tytu┼éem profesora.
Mama ma natomiast w┼éosy kr─Öcone znalaz┼é dla niej genialne rozwiazanie i teraz kobieta niema problemu z ujarzmieniem lok├│w. I na skale swiatow─ů ┼Ťpicie? wiesz...nie wszyscy robi─ů lewatyw─Ö w celu schudni─Öcia, mo┼╝e warto spojrze─ç szerzej, a spraw─ů oczyszczania jelita zainteresowa─ç si─Ö wnikliwiej. Teraz jestem g┼éodna ale zapycham si─Ö wod─ů Spad┼éo kolejne 0,5 kg Dziewczyny damy rad─Ö!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Wy polacy chcecie na kazdym kroku grac chamskiego instruktora. Ma wieeelka g┼éow─Ö!Zatwardzenia dostaje jak na n─ů patrz─Ö By┼éam par─Ö razy w Brendowicz&Kublin, Studio Fryzur Wojtek Wajda, i wielu innych gdzie s┼éono p┼éaci┼éam za zwyk┼ée strzy┼╝enie a efekty nie by┼éy w og├│le widoczne. mialam wczoraj pierwszy raz wstrzykiwany kwas juvederm 0,5 ml. w ko┼äcu i tak wezm─Ö kilka ze sob─ů do┼Ť─ç szybko, jak na jako┼Ť─ç oczekiwan─ů za t─Ö cen─Ö zacz─Ö┼éy p─Öka─ç. mialam podobnie caly czas ze mnie ''wylatywala'' rozpuszczona tabletka wiec to normalne przeciez ci sie tam nie wchlonie tabletka .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam!
[link widoczny dla zalogowanych]
na 100 procent Ohyda!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bylam dzis i dopielam u p.
Uwa┼╝am, ┼╝e ka┼╝da z nich co┼Ť w sobie ma, a ju┼╝ na pewno nie s─ů do siebie podobne.
Wiesz o jednej kuli chodzi si─Ö ju┼╝ po zako┼äczonym wyd┼éu┼╝aniu, kiedy ko┼Ť─ç jest wystarczaj─ůco wytrzyma┼éa, aby unie┼Ť─ç wi─Ökszy ci─Ö┼╝ar cia┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak na nie Polaka swietnie piszesz po polsku LOL. [link widoczny dla zalogowanych] dziewczyny podpinam sie pod temat:
Chirurg da┼é mi znieczulenie, kt├│re te┼╝ nei jest przyjemne, wbija si─Ö je u nasady palucha z jednej i drugiej strony, po ok 15 minutach lekarz wyci─ů┼é ca┼éy bok paznokcia, wszystko si─Ö zagoi┼éo i by┼éo nie┼║le, nei bola┼éo, opuchlizny brak.. jij Killus to keidy ty ja zakupish lol heh ja tlyko spritem a potem tribiotikiem i superasno sie goi oki musze polaka napisac wiec a mi sieee nie chce.;/ i kartkowa z matmy jutero szok;/ pozdrawiam syskie przebite pepuszki pozdroo Ze spodnica moze byc ciezko w upal, bo trzeba zakladac rajstopy (by zachowac zasady elegancji) up ponawiam zapytanie te┼╝ bym chia┼éa cos napisa─ç [link widoczny dla zalogowanych]
A teraz do tych co zaczynaj─ů L. Nie by┼éo tak ┼║le z tym leczeniem. Zazdroszcz─Ö Ci typu gruszki! Zarowno po tej jak i po karzdej innej diecie terzeba bardzo ostroznie \ powracac\ do normalnego jedzenia.Bo nasz organizm , przyzwyczajony w trakcie diety do funkcjonowania na Marcia...a skad mialas takie smakolyki??? Kochane, Tylko 10 z┼é + przesy┼éka!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
widze, ┼╝e nie ma ch─Ötnych dodam, ┼╝e zak┼éadam tipsy za niewielk─ů kwote- 40 z┼éotych tipsy w tym hologramy lub brokat, 45 z┼é.francuska ko┼äc├│wka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e nie czeka─ç a┼╝ m├│j lekarz wr├│ci z urlopu, tylko zasuwa─ç czym pr─Ödzej do innego?
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi┼Ť jest m├│j 5 dzie┼ä.. Gdybym wierzy┼éa ┼Ťlepo w ka┼╝d─ů reklam─Ö, by┼éabym ju┼╝ po zabiegu.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem co napisa─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Taki schemat jaki zaleca Tombak, czyli bardzo czeste lewatywy pozbawiaja nas po prostu skladnikow odzywczych - wszystko co sie zje jest prawie od razu wyplukane i nic sie nei wchlania. [link widoczny dla zalogowanych] tylko oczyszczanie (manualne).
Proponuje odetnij sobie palce w mysl twojej idei , bo Bog za kazdym razem sprawi, ze odrosna . brak=brat o co wam chodzi z ta lima??!pzreciez to sa profesjonalnie robione zdjecia odpowoednie swiatlo obrobka komputerowe itd!!!boze czemu wy myslsizic eze te wszystkie gwiazdy wygladaja tak jak na plakatach!!to jest chore..kazdy moze miec piekne proesjolanne zjecia..moja kolezanka calkiem pzrecietnej urodu wlasnie sobie takie zrobila..jej znjaomy jest fotografem i wiecie co.. najlepszym sposobem jest spryskanie takiego goscia lakierem do w┼éos├│w, juz sie nie ruszy, a i plam po sobie nie zostawi jakby┼Ť go chcia┼éa kapciem na scianie za┼éatwi─ç Chyba mam dzisiaj gorszy dzien bo juz zaczynam saczyc goryczke. [link widoczny dla zalogowanych]
Znalaz┼éam ┼Ťwietny artyk├│┼é m├│wi─ůcy o przyczynach powstawania STANU ZAPALNEGO POCHWY, oraz ich zapobieganiu. to woda zatrzymala sie w organizmie i cycki wam sie powiekszyly heheh odstawcie tabsy a znow bedziec mialy stary rozmiar hehehe jak mozna byc tak glupim i naiwnym ze tabsy powiekszaja cycki too nikt by nie robil operacji plastycznych tylko lykal hormony hehehe naiwne No ale nie musia┼éa┼Ť nawet tego pisa─ç, wiadomo ┼╝e w szpitalach pa┼ästwowych traktuj─ů ludzi jak z┼éo konieczne. Ja mam takie uczucie przem─Öczenia straszne.. wiem ze to dziwne pytanie ale nie mam pojecia jak to zrobic w warunkach domowych plissssss Jejku, jak ja bym chcia┼éa tam by─ç Zazdroszcz─Ö Wam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uwa┼╝ajcie na te reklamy.
przecie┼╝ dr Broma to nie b├│g a cz┼éowiek kt├│ry stara sie nam pom├│c czy wam zawsze wzystko wychodzi tak jak sobie zaplanowali┼Ťcie.
Szwy mnie ┼éaskocz─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]

do┼éaczam do grona - na mnie dzia┼éaja wszystkie leki ale do czasu po kilku dniach przestaj─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do uczesania?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
HEj dziewczyny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e si─Ö myl─Ö, ale co┼Ť takiego s┼éysza┼éam. [link widoczny dla zalogowanych] Steczkowskiej ????????/
Mo┼╝na je┼Ť─ç wszystkie owoce opr├│cz banan├│w. zreszta na 100 % nie zdecydowalam ze urodze tam. No i zero chemii. a co to jest twisterek? m├│j co prawda mie┼Ťci si─Ö w du┼╝ej m─Öskiej d┼éoni jak poprzedni facet mia┼é garstki to tak ledwo m├│j romiar to tak jak m├│wi┼éam 75 F/G tak ┼╝e nie przesadzajmy nawet si─Ö upchaj─ů w 80D ale ...jak to potem wygl─ůda a i 70H te┼╝ na mnie b─Ödzie i o dziwo mam ┼Ťredni biust a nie balony tak┼╝e nie dramatyzujmy [link widoczny dla zalogowanych]
By┼éam u Micha┼éa z Infinity na Miko┼éajskiej. my┼Ťl─Ö, ┼╝e warto. to jest wysoka dziewczyna Niekt├│re kosmyki si─Ö kr─Öc─ů, reszta jest napuszona. czy zesol ciesni nadgarstka mozna zdiagnozowac przez badanie usg????????????????? Bo samo zycie chyba nie jest drogie? Piszecie to o jakichs grupach I i II a ja nawet nie wiem jaka mam..
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy ja emocjonalnie by┼éem dojrza┼éy, r├│wie┼Ťnicy my┼Ťleli o imprezach i robieniu nastepnych nieudacznik├│w.
nio oki, prosz─Ö o to m├│j email justynka1204@interia.p l dziekuje usmiech.gif
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum www.75th.fora.pl Strona G│ˇwna  ~  Umundurowanie

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach